RSS

Fuse si se duse

19 Mar

No shit !!!!!!!!!!!!!!!

Deschid azi Facebook-ul si ce-mi vad ochii astia batrani si umezi !? Corina s-a maritat. A facut-o brusc si iremediabil, cum este practic orice gest de genul asta. Deja e frustrant. Toate se marita sau se muta cu iubitul. Noroc ca exista totusi un echilibru…cele care s-au maritat acum cativa ani, au divortat deja sau sunt in prag de divort.

Anyway..

De cand am cunoscut-o (avea vreo 17 ani pe atunci), visul ei a fost sa-si gaseasca un tip cu care sa se marite si sa faca 2-3 copii. La vremea respectiva am tatonat-o oarescum, rastimp in care ne-am gigiulit prin masina, am explorat-o putin, fara insa sa i-o trag gandindu-ma ca-i prea mica si neexperimentata si ma leg la cap aiurea. Dupa o luna de intalniri, un papitoi primit cadou de ziua mea si o seara petrecuta impreuna cu gasca prin Biblioteca am dezertat intr-o maniera lasa si fara echivoc.

A plans putin, cum ii sade bine unei domnisoare aflata intr-o faza de adolescenta tarzie cu hormonii agitati precum un Martini a la Bond, insa i-a trecut repede si s-a combinat cu un baietel mai mare si decat mine cu care s-a iubit intens vreo  5-6 ani. Dragoste mare intre ei, dragoste sfarsita insa cu bocete masculine generate de refuzul Corinei de a-l mai fute, in conditiile in care tanarul nu era de perspectiva si clar nu era o investitie de viitor: fara cariera, fara casa, fara conditie financiara adecvata unui cap de familie responsabil

Ne-am intalnit dupa ani la un chef, unde pulbere facandu-ma s-a autoinvitat invitat sa-mi conduca masina pana acasa, avand in acelasi timp cuvantul meu de cavaler ca-i voi subventiona ulterior taxiul din Drumul Taberei in Militari.

Pe drum a incercat sa lege o conversatie si a facut referire la “italianul ala batran, care canta misto de tot”. “Gagliardi ?” articulez eu cu mintea tulbure. “Da, da, da”. “Pai, pana iti vine taxiul, urca la mine, sa-ti copiez un CD.” Oricat de beat eram, am simtit o ezitare de o secunda din glasul ei, insa a suierat pe nerasuflate un “Ok”.

La vreo 15 min dupa ce am urcat, tricoulul deja-i zburase si mainile-mi zburdau pe sanii ei proaspeti, erecti si pe jumatate scosi din sutien. “Nu, nu nu, eu nu sunt asa. Te vreau, insa intai trebuie sa ma recuceresti. Fuck, girl, vreau doar sa te fut acum si-om mai vedea ce se intampla pe urma…nu-mi spune ca tu ai urcat la mine in garsoniera fiind convinsa ca dupa usa ne asteapta un popa sa ne cunune !!!!! Dupa alte 15 min ea era in taxi, eu dormeam bustean beat si nefutut.

A urmat apoi jumatatea de an aferenta de intalniri, zbucium si lupta din partea in incercarea de a-mi smulge un commitment, certuri, ultimatumuri si partide de sex dementiale si istovitoare. Pana la ea nu am intalnit tipe care sa vorbeasca porcos in pat si chestia asta chiar sa ma excite.

Lantul de iubire s-a rupt, cand intr-o seara, dupa ce lasciva m-a primit in ea, jucandu-se cu simturile mele pana la cer, a intrat in baie si a iesit de acolo…IN PIJAMALE. Zambind cu ochii ei migdalati s-a strecurat in patru labe in pat si sugandu-ma mi-a dat de veste ca ori o tin in brate in noaptea asta, ori m-am lins pe bot si o s-o mai fut doar in visele mele erotice.

Deci..sa fie clar..nimic nu-mi ascute mai mult simturile decat propriu-mi penis captiv in momentul finalizarii intre doua buze senzuale. Acum insa, gandul ca forteaza relatia spre un alt nivel, desi intelegerea noastra era cu totul alta, m-a impiedicat sa ma bucur de spasmul orgasmic intretinut de limba ei unsa de o sperma calda si abundenta. “E gresit sa ramai” i-am spus incercand s-o readuc pe calea ce buna. Mi-a replicat sec dar extrem de dulce “Daca dimineata nu ma trezesc langa tine, este ultima oara cand ti-o sug”.

Fetelor…santajul sexual este un apanaj al filmelor americane. In viata de zi cu zi..nu merge

Atunci mi-a fost clar c-am ajuns la final si cu ea. In concluzie, toata noaptea a vibrat miscandu-se intr-o pula erecta tipand, gemand si zvarcolindu-se de placere si de durere in acelasi timp. Ore intregi a strigat “fute-ma,
fute-ma tare, baga-mi-o adanc, nu te opri, da-mi-o in gura, o vreaaaaau pe toata, etc”

Spre deosebire de Andra, care vroia sa ma cumpere prin sex incercand insa sa-si pastreze luciditatea si mergand chiar pana la infranarea placerii – fara succes in final, caci orgasmele ei erau extrem de spasmodice si insotite inevitabil de o lacrima fericita in coltul ochiului – Corina se daruia fara rezerve si fara limite. Traia momentul, gusta emotia si nu se gandea ce va fi dupa. Putea escalada Everestul cu energia ei sexuala si odata ajunsa in varf s-ar fi lasat fututa o saptamana intreaga. Tanjea dupa sex

Asupra plansetelor si a partidelor ulterioare de sex fugar in incercarea ei de a-mi reintra in gratii nu mai insist. Desi au fost cateva momente dragute, cand dupa ore intregi de dezmat sexual, se cuibarea la pieptul meu si parca-i auzeam intrebarea ce-i statea pe buze: “De data asta stiu ca te-am futut mai bine si poate ai sa ma primesti inapoi drept rasplata !?”. Sau cand, spre final, incepuse sa se minta singura ca nu vrea decat sex si ne intalnneam la Sanliv, pentru ca la mine se mutase deja mandra si nu vroia nici in ruptul capului sa mi-o traga intr-un pat unde eu dorm noaptea cu alta…

La un moment dat a plecat in Franta la mama-sa, iar acum uitandu-ma la tanarul francez care a luat-o de nevasta, ma indoiesc ca-i poate raspunde pe aceleasi unde..mai degraba este subjugat de pasiunea Corinei si se hraneste cu energia ei, fara insa sa o si alimenteze la randu-i.

Pacat !

 
1 Comment

Posted by on 19 March 2012 in Amante, Amintiri, Hauntings, Sexuale

 

Tags: , , ,

One response to “Fuse si se duse

  1. Losty88

    19 March 2012 at 12:05

    Posibil sa gresesti in legatura cu undele alea. Daca s-a maritat cu el clar erau pe aceleasi valuri

     

Leave a comment